Tu piszemy o leczeniu tradycyjnym stosowanym w łuszczycy, czyli o maściach, płynach, tabletkach i zastrzykach oraz o światłolecznictwie.
Awatar użytkownika
 szater
wibson pisze:Agnieszka oglnie to sam jestem lekarzem tylko moze troche innym bo stomatologiem. Jezeli chodzi o o wizyty u lekarza to teraz przeniosłem sie do Warszawy i jeszcze nie znalazlem odpowiedniego który by mi nie przypisywał sterydów. Stwierdzam ze wiem wiecej od nie których na temat łuszczycy niz oni sami. Ale wiem ze musze sie wybrac do lekarza ale do takiego do którego warto pojsc.
Moi przyjaciele z Warszawy z jakis powodow ;) pozamieniali poradnię derm z Koszykowej na Wołoską :notguilty: pewnie cos w tym jest....
 karola_k
Pomocy!
I znów nawrót-głowa moja zaczyna być w masakrycznym stanie. Powiedzcie co mam robić? Chodzi o to, że pomyślałam że cygnolina w płynie byłaby zbawienna, ponieważ na ciele zaleczyłam wszystko cygnoliną. I tu zaczynają się schody: dermatolog stwierdziła, że nie da mi recepty bo to się nadaje tylko do leczenia szpitalnego (cygnolina na skórę głowy), lekarz rodzinny też się na mnie wypina: to tylko może przepisać dermatolog prowadzący. No i zostają apteki-tyle razy czytałam, że w różnych miastach robią takie rzeczy jak się ładnie uśmiechnie... Niestety... albo się uśmiecham nieładnie, albo w Słupsku nie znalazłam apteki, która by mi zrobiła cygnolinę na głowę bez recepty.
I leżę. Pani ordynator ze szpitala dała mi receptę... Na co? na elocom oczywiście.. A wiadomo jak to się skończy. Błagam pomóżcie.
 madzia18