- 28 kwie 2010, o 16:08
#2
1. Niniejsze forum zostało stworzone, aby dzielić się wiedzą, doświadczeniem, informacjami na temat łuszczycy i łuszczycowego zapalenia stawów. Jest to jego główna tematyka. Upewnij się czy chcesz się udzielać w ramach tych zagadnień. Jeśli nie masz zamiaru udzielać się w tej materii to sugeruję zmianę forum. Jest wiele innych for, których tematyka może być dla Ciebie odpowiedniejsza.
2. Na forum obowiązują zasady dobrego wychowania oraz Netykiety. Zabrania się umieszczania treści obraźliwych, pornograficznych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych, które są niezgodne z polskim prawem oraz naruszają dobro tego forum, a także jego użytkowników.
3. Przed założeniem nowego tematu upewnij się czy nie ma już takiego samego lub podobnego na forum. W tym celu wykorzystaj funkcję "Szukaj" dostępną w górnej części forum.
4. Tworząc nowe tematy umieszczaj je w odpowiednich działach. Staraj się też trafnie określać temat, który pozwoli ocenić jego zawartość. Tematy typu "Pomocy", "Nie wiem co zrobić" itp. nie określają dobrze zawartości wątku, dlatego nie stosuj takich. Działania te mają na celu utrzymanie porządku na forum, a także łatwiejsze wyszukiwanie tematów przez innych użytkowników.
5. Wszelkie prywatne sprawy proszę załatwiać poprzez prywatne kanały np. Prywatną Wiadomość, e-mail, Gadu-Gadu, Skype itp. Nie powinny one być przeprowadzane na publicznym forum - tworzy się wówczas chaos i nieład.
6. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do napisania, to lepiej nie pisz - nie rób śmietniska z forum.
7. Pisząc posty zaleca się używanie poprawnej polszczyzny, sprawdź dobrze swoją wiadomość zanim ją wyślesz. Nie należy też używać TYLKO WIELKICH LITER - posty pisane w ten sposób oznaczają krzyk w Internecie i oznaczają brak kultury.
8. Staraj się nie pisać 2 lub więcej postów pod rząd w jednym wątku. Skorzystaj z opcji "Edytuj", jeśli chcesz zmienić swój post lub coś dopisać. Opcja ta jest dostępna przez 12 godzin od napisania postu.
9. Jeśli temat Twojego postu zdecydowanie odbiega od tematu wątku, w którym chcesz pisać to załóż nowy wątek. Nie rób wątków wielotematycznych. Może to mylić innych użytkowników, gdy okaże się, że w wątku toczy się rozmowa na inny temat niż pierwotnie.
10. Zabrania się reklamowania produktów niezwiązanych z tematyką forum. Reklamy związane z tematyką forum należy umieszczać w specjalnie do tego przeznaczonym dziale.
11. Jeśli uważasz, że jakiś post łamie regulamin zgłoś to administracji. Możesz w tym celu użyć przycisku "Raport" znajdujący się w danym poście lub wysłać prywatną wiadomość do administracji.
12. Administracja zastrzega sobie prawo do wysyłania zarejestrowanym osobom wiadomości elektronicznych dotyczących niniejszego forum.
13. Zabrania się zakładania wielu kont przez tę samą osobę.
14. Nad porządkiem na forum czuwa administracja, która może zmieniać, przenosić i usuwać posty, a także w razie potrzeby banować użytkowników.
15. Decyzje podjęte przez administrację nie podlegają dyskusji.
16. Każdego użytkownika forum obowiązuje aktualny regulamin. Rejestrując się zgadzasz się z jego postanowieniami.
17. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
2. Na forum obowiązują zasady dobrego wychowania oraz Netykiety. Zabrania się umieszczania treści obraźliwych, pornograficznych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych, które są niezgodne z polskim prawem oraz naruszają dobro tego forum, a także jego użytkowników.
3. Przed założeniem nowego tematu upewnij się czy nie ma już takiego samego lub podobnego na forum. W tym celu wykorzystaj funkcję "Szukaj" dostępną w górnej części forum.
4. Tworząc nowe tematy umieszczaj je w odpowiednich działach. Staraj się też trafnie określać temat, który pozwoli ocenić jego zawartość. Tematy typu "Pomocy", "Nie wiem co zrobić" itp. nie określają dobrze zawartości wątku, dlatego nie stosuj takich. Działania te mają na celu utrzymanie porządku na forum, a także łatwiejsze wyszukiwanie tematów przez innych użytkowników.
5. Wszelkie prywatne sprawy proszę załatwiać poprzez prywatne kanały np. Prywatną Wiadomość, e-mail, Gadu-Gadu, Skype itp. Nie powinny one być przeprowadzane na publicznym forum - tworzy się wówczas chaos i nieład.
6. Jeśli nie masz nic konstruktywnego do napisania, to lepiej nie pisz - nie rób śmietniska z forum.
7. Pisząc posty zaleca się używanie poprawnej polszczyzny, sprawdź dobrze swoją wiadomość zanim ją wyślesz. Nie należy też używać TYLKO WIELKICH LITER - posty pisane w ten sposób oznaczają krzyk w Internecie i oznaczają brak kultury.
8. Staraj się nie pisać 2 lub więcej postów pod rząd w jednym wątku. Skorzystaj z opcji "Edytuj", jeśli chcesz zmienić swój post lub coś dopisać. Opcja ta jest dostępna przez 12 godzin od napisania postu.
9. Jeśli temat Twojego postu zdecydowanie odbiega od tematu wątku, w którym chcesz pisać to załóż nowy wątek. Nie rób wątków wielotematycznych. Może to mylić innych użytkowników, gdy okaże się, że w wątku toczy się rozmowa na inny temat niż pierwotnie.
10. Zabrania się reklamowania produktów niezwiązanych z tematyką forum. Reklamy związane z tematyką forum należy umieszczać w specjalnie do tego przeznaczonym dziale.
11. Jeśli uważasz, że jakiś post łamie regulamin zgłoś to administracji. Możesz w tym celu użyć przycisku "Raport" znajdujący się w danym poście lub wysłać prywatną wiadomość do administracji.
12. Administracja zastrzega sobie prawo do wysyłania zarejestrowanym osobom wiadomości elektronicznych dotyczących niniejszego forum.
13. Zabrania się zakładania wielu kont przez tę samą osobę.
14. Nad porządkiem na forum czuwa administracja, która może zmieniać, przenosić i usuwać posty, a także w razie potrzeby banować użytkowników.
15. Decyzje podjęte przez administrację nie podlegają dyskusji.
16. Każdego użytkownika forum obowiązuje aktualny regulamin. Rejestrując się zgadzasz się z jego postanowieniami.
17. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.