Życie z łuszczycą na co dzień, czyli jak radzimy sobie z naszą chorobą w codziennych czynnościach.
 betka
ja tam nie kocham, ale wiem, że smarować muszę do u...nej śmierci :D tylko, że przestało mnie to irytować... chyba o to chodziło Szaterce... (Krysiu, dopiero teraz mam chwilę, jesiennych spacerów nam się zachciało :D )
 swiecki45
A właśnie że źle robisz pisząc że musisz smarować do usranej śmierci;)Po prostu negatywnie się warunkujesz.Studiuję obecnie ridingi E.Caycego na temat łuszczycy,poszerzam horyzonty;).
Awatar użytkownika
 Gosiaczek68
betka pisze:ja tam nie kocham, ale wiem, że smarować muszę do u...nej śmierci :D tylko, że przestało mnie to irytować... chyba o to chodziło Szaterce... (Krysiu, dopiero teraz mam chwilę, jesiennych spacerów nam się zachciało :D )
bardzo dobrze ujęte w słowa to o czym myślę, czyli nie smaruje sie tak jakby to była kara, to własnie jest akceptacja z mojej strony, bo ja bardzo nie lubię balsamów mazideł i różnych antycelulitów długich kąpieli i żadnych spa :crazy: Mydło i szybka kąpiel w zupełności by mi wystarczyła :D
 betka
Uch, Cayce to dla mnie jednak zbyt odjechany :D , ale może zainteresuje Cię Ken Wilber. Cudownie pisze o chorowaniu. O akceptacji i życiu w chorobie i z chorobą. Nie programuję się na wieczne smarowanie pisząc, że będę to robiła do usranej śmierci, mam zamiar raczej mieć dłuuugą remisje i to w niedalekiej przyszłości :) za dużo jednak wiem o tej chorobie. Po prostu te wszystkie zabiegi przestały mnie irytować, traktuję to tak jakbym miała... nie wiem... złamaną nogę - trzeba nosić gips, potem go zdjąć, potem się rehabilitować... albo gdybym miała nadciśnienie - no to biorę leki, unikam picia kawy, sprawdzam to ciśnienie... no po prostu - jestem chora, nie mogę tego zostawić. A że zawsze byłam systematyczna i pracowita ;) ... O ho ho... ;) Teraz to pojechałam... ;) Nigdy nie byłam systematyczna i pracowita, ale uczę się tego, chorując :)
 swiecki45