W tym miejscu piszemy o przebiegu swojego leczenia, radzimy się innych odnośnie leczenia własnego przypadku choroby.
 przykre
Całkiem spora się rozmowa tu wywiązała. Nie mam wielkiego doświadczenia ale mi się wydaje, że każdy sposób zaleczenia jest dobry byle działał, a to czy po nim choroba się odnowi czy nie, a może za rok to zależy bardziej chyba od przyczyny wysypu. Jeśli to stres był przyczyną to ktoś może mieć spokój do końca życia, lecz jeśli to ząb to najlepsze maści mu nie pomogą zaleczyć zmian dłużej niż je stosuje. Zresztą mi się wydaje czytając różne historie, że nie ma takiej choroby jak łuszczyca, że u każdego to inna choroba na innym tle z takimi samymi objawami. Podoba mi się bardziej wizja na wzór medycyny chińskiej która nazywa podobno przyczyny a nie nazywają objawów. Co do mojego leczenia to kupiłem dwie maści dziś w aptece które mi polecaliście: żel żywokostowy (skinar) i maść z witaminą A(hasco-lek). Myślę, że wieczorem będę smarować się żywokostem( czy jak to się pisze) a na dzień jako, że to maść ochronna rano aplikować będę sobie witaminę A. I tak aż 23 kiedy to mam wizytę u dermatologa. Zastanawiałem się ostatnio nad przyczynami choroby i doszedłem do dwóch wniosków. Przed chorobą dużo pracowałem po 12 godzin do tego siłownia mój organizm mógł po prostu nie wydolić, choć czułem się dobrze. Druga sprawa to lekkie przeziębienie, generalnie nigdy nie narzekałem chorowity nie jestem ale być może mam coś w gardle i to daje taki odczyn na skórze jak mam teraz. 3 sprawa to tarczyca, moja siostra miała nadczynność w związku z czym musieli jej część wyciąć, wiem ze ten organ też może powodować takie objawy, do tego można podciągnąć senność i apatie choć to raczej moje lenistwo a nie choroba :devillaugh: w każdym bądź razie myślę by poprosić o skierowanie na badania tych o to spraw. Czy mogę więc prosić o to dermatologa? U mnie przyczyna (ew. stan zapalny) musiałby być łagodny ale raczej nie ustępujący gdyż choroba pomalutku ale sukcesywnie się rozra