Tu możesz porozmawiać na różne tematy niezwiązane z łuszczycą.
Awatar użytkownika
 Yans
Możliwe że źle zacząłem... Myślałem że jak poznam ludzi podobnych do mnie to będzie wszystko ok. No cóż nie mam żadnego doświadczenia w leczeniu łuszczycy... Czuję się odrzucony w realu a tu... Jakoś poczułem się jak gościu który jest jakimś oszustem który próbuje coś zareklamować... Jeśli się mylę to sorrki może już tak mam zryty berecik że sobie nie radzę z moją chorobą.

Ostatnio zmieniłem pracę. W nowej nikt jeszcze nie wie że jestem chory. Pracuję w ciepełku nawet zimą. Wszyscy noszą t-shirty nawet w zimie a ja longsleeve bo niby mam uczulenie na przędze. To tyle... Pozdrawiam... :(

//Tytuł tematu zmieniony
Paweł
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, o 00:29 przez Yans, łącznie zmieniany 1 raz.
 betka
uczulenie na przędzę? ;) Toś chłopie pojechał... :D, a dlaczego źle zacząłeś, bo może ja nie w temacie...
zryty berecik każdy z nas ma, to pewnie od tych maści :P głowa do góry! ja już 21 lat z tym żyję, da się! :D
Awatar użytkownika
 Yans
Uczulenie na przędze bo jestem dziewiarzem. Robię sweterki, bluzeczki itp. :D Taka moja praca... Wiadomo dużo kurzu... To i wymówka jest... Ale nie wiem jak długo.
Awatar użytkownika
 Paweł
Spokojnie, nikt nie uważa, że coś reklamujesz. Po prostu taka już reakcja jest często, że my chorzy sceptycznie podchodzimy do jakichś nowych specyfików, zwłaszcza gdy są drogie - to wszystko. Tak że głowa do góry :)
Awatar użytkownika
 puma
z tym uczuleniem to stara wymówka- jak mnie ktoś pyta co mam na łokciu to mówię, że zmieniłam mydło albo proszek do prania i mnie uczula :P choruję wiele lat i ciągle się nie mogę przyzwyczaić, chociaż moja łuszczyca nie jest zbyt agresywna.
Awatar użytkownika
 Yans
Dzięki ludzie... Paweł ten poradnik jest super :D .
Awatar użytkownika
 szater