Tu umieszczamy tematy dotyczące łuszczycy w ujęciu ogólnym, czyli zwykle nie pasujące do innych działów.
 agatha26
Witam. Jestem studentką kosmetologii,na studiach magisterskich.Zdecydowałam się na pisanie pracy badawczej, na temat ŁUSZCZYCY I JEJ LECZENIA W XXI WIEKU,ponieważ moja bliska osoba posiada ten problem i jest mi ten temat bardzo bliski. ZWRACAM SIĘ Z PRZEOGROMNĄ PROŚBĄ DO KAŻDEGO Z OSOBNA o POŚWIĘCENIE KILKU MINUT I WYPEŁNIENIU ANKIETY. Potrzebuje około 200 pacjentów, więc każdy głos jest bardzo ważny. Oto link do ankiety: https://www.interankiety.pl/interankiet ... a60441ba40
Z góry BARDZO DZIĘKUJE :)
Awatar użytkownika
 Paweł
Ankieta jest z błędami. Część pytań powinno być wielokrotnego wyboru np. 10, 11, 22.

Błędy: 13, 24, 27
 Alicja
Ankieta jest źle skonstruowana, z błędami. Pisana według jakiegoś gotowca z internetu? Jak do pracy magisterskiej - to słabo. Wyniki też nie będą niczego prawdziwego o łuszczycy mówiły.
Awatar użytkownika
 antonia
agatha26 pisze: Jestem studentką kosmetologii,na studiach magisterskich
Jakim sposobem udało Ci się dojść tak wysoko nie znając podstawowych zasad ortografii? :surprised:
 agatha26
Ankieta, była sprawdzana przez Panią Doktor..... także zostawię to bez komentarza, bo niektórzy żyją tylko po to by obrażać innych. Dziękuję za spostrzeżenia i pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
 antonia
agatha26 pisze: bo niektórzy żyją tylko po to by obrażać innych. Dziękuję za spostrzeżenia i pozdrawiam
No właśnie, nie przyszło Ci do głowy, że to Ty nas obrażasz komponując niestaranną, nieskładną ankietę z błędami ortograficznymi, czy jako kosmetolog też będziesz tak traktować swoich klientów? :(
Awatar użytkownika
 Paweł
Znaczy tam ortów nie ma. Tylko błędy w pytaniach tzn coś z nimi jest nie tak.

Np. 24 odp: Metoda Puva Inne jakie?