Jeśli chcesz zareklamować swój produkt, to jest to odpowiednie miejsce. Pamiętaj jednak, aby umieszczać reklamy dotyczące tylko tematyki forum.
Awatar użytkownika
 Jurek85
#23887
DrMichaels_Febumed pisze:szater, bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam niezwykle przykro, że nasze preparaty Ciebie uczuliły! :( Prosimy, odezwij się do nas mailowo biuro@drmichaels.com.pl lub telefonicznie +48 22 841 21 72, po to abyśmy mogli wspólnie rozwiązać tę przykrą sytuację - zwłaszcza jeśli chodzi o kwestię dot. zwrotu zakupionych dermokosmetyków. Nie chcemy żebyś musiała się sama z tym "bujać" ;) Pozdrawiamy i czekamy na wiadomość od Ciebie!
No, no... to się nazywa obsługa Klienta :nomnom:
Awatar użytkownika
 antonia
#23888
xd Szater w czepku urodzona :D :D Romek pewnie tak jak inni pechowcy takich możliwości już nie miał :notguilty: :crazy:
Awatar użytkownika
 antonia
#23892
Dziękuję za uprzejme zaproszenie, dla mnie trochę za późno, zestaw oddałam koleżance do smarowania szorstkich pięt xd za taką cenę szkoda było wyrzucić, ale może inni pechowcy skorzystają z propozycji uwzględnienia reklamacji. :)
Awatar użytkownika
 szater
#23896
No proszę ...miesiąc minął i nagle ktos sie odezwał....padło wezwanie do stawienia sie na forum??? :geek:

Serdecznie dziekuję za reakcje,po fakcie.

Podobnie jak inni oddałam to co zostało dokładnie masc i odżywkę, mydełko wykorzystujemy do mycia rąk,bron Boze innej czesci ciała :P .

Tak jak pisałam ,nie zapłaciłam złotówki za owe preparaty,były one prezentem od osoby nawet mi nie znanej.Sensu wiec nie widzę w tym abym miała sie kontaktowac.Zresztą nie byłam pierwszą osoba a i okazuje sie ,ze nie ostatnią która zakupiła dermokosmetyki owe i....została sie z uczuleniem i wyrzuconymi w błoto pokaznymi pieniążkami.

Opisałam moje doswiadczenia,tyle i tylko tyle,każdy podejmuje decyzje sam wzgledem tego czym sie będzie leczył,podobnie jak to czy zakupi one preparaty czy nie.Gwarancji przy leczeniu ,nikt nie daje...prawda?

Cieszę się ,że nagle ktoś po mojej relacji odezwał sie i postanowił zareagować,to dla wszystkich przyszłych klientów ważna sprawa....oczywiscie dla tych co na forum wchodzą bo jak nie to...to zostaną w błogiej nieswiadomosci,gdyż na żadnej z ulotek nie ma słowa o ewentualnym zwrocie uczulających produktów. :notguilty: lub o tym iż mogą one wogóle nie zadziałac :surprised:

można zerknąc też tutaj:

http://www.forumdermatologiczne.pl/foru ... 496/1.html

Pozdrawiam serdecznie,swoją droga chyba bardziej by przemówiło do mnie sympatyczne PW niż tak ostentacyjna reakcja na forum. :geek:
Awatar użytkownika
 szater
#23897
Jurek85 pisze:
DrMichaels_Febumed pisze:szater, bardzo dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam niezwykle przykro, że nasze preparaty Ciebie uczuliły! :( Prosimy, odezwij się do nas mailowo biuro@drmichaels.com.pl lub telefonicznie +48 22 841 21 72, po to abyśmy mogli wspólnie rozwiązać tę przykrą sytuację - zwłaszcza jeśli chodzi o kwestię dot. zwrotu zakupionych dermokosmetyków. Nie chcemy żebyś musiała się sama z tym "bujać" ;) Pozdrawiamy i czekamy na wiadomość od Ciebie!
No, no... to się nazywa obsługa Klienta :nomnom:
strasznie łatwowierny jestes Jurku85 :P no ale Tobie akurat...podpasowały,wiec i firma i dermokosmetyki Ci sie mają prawo podobać :D
#23898
Bardzo nam przykro, że nasze produkty wywołały u Was reakcję uczuleniową. Możemy zapewnić, że zdarza się to niezwykle rzadko - na tyle, że pamiętamy o każdej osobie, która zgłosiła się do nas z tym problemem. Wiedzcie, że dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom szybką pomoc w takich nagłych przypadkach - dlatego też prosimy zawsze o kontakt.

Gdybyście mieli, jakieś do nas pytania - piszcie śmiało. Dziękujemy za wasze sugestie i komentarze - weźmiemy je pod uwagę.

Pozdrawiamy!
Awatar użytkownika
 szater
#23900
oczywiscie innej odpowiedzi sie nie spodziewałam,standardowa formułka. :surprised:
Uczulenie wystepuje u wielu osob wiec prosze nie pisac iż jest to rzadko spotykane bo mija sie to z prawdą.

Każda firma,profesjonalnie podchodzaca do sprawy nadaje swoim produktom...ludzką twarz -osobe ,posiadającą Imie i Nazwisko ,która kontaktuje sie własnie na takiej niwie-rozmów,wymiany doswiadczen,informacji lub zadoscuczynienia.

Gdy kupuję kolczyki na bazarze ,niczego nie oczekuję sprawa ma sie zgoła inaczej gdy idę je kupic do salonu W.Kruk.

Cieszę sie że,dzieki mojej skromnej osobie cos pójdzie na lepsze,będę oczywiscie spoglądała na rozwój sytuacji i podpowiadała ludziom jak zachowac sie w razie wystąpienia uczulenia.Pozdrawiam :)
 Romek
#23957
Jak na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na mojego maila. Ale rozumiem ... święta, nowy rok.
Wystawiając post na grupie nie brałem pod uwagę, że firma może zaoferować się z taką propozycją jak zwrot pieniędzy. Skoro jednaj już padła, będę wrzucał na posta informacje na temat spełniania przez Dr.Michaels przedwyborczych obietnic.

Pozdrawiam wszystkich w nowym roku, Romek.