Jeśli chcesz zareklamować swój produkt, to jest to odpowiednie miejsce. Pamiętaj jednak, aby umieszczać reklamy dotyczące tylko tematyki forum.
 Michal555
Pozdrawiam serdecznie. Mam nadzieję, że komuś także ulży w cierpieniu, tu starczy na 6 miesięcy prywatnej kuracji.sprzedam Enbrel 50 za 400złszt. można się dogadać, 6 kartoników po 4 szt. w
środku. Trzymane w lodówce. Kończę już kurację z dobrym skutkiem, reemisja nastąpiła po stanie agresywnym. Ważność do końca 2015 roku.
Kontakt, mój mail michalkowal7171MALPAwp.pl
 Suzii
HEj.a jak dlugo byles na kuracji?JA mieszkam w IRlandii, mam stawowke najgorsza postac osiowa, od 3 msc jestem na leku Cimzia, lekarza nawet sie nie pytal czy chce leczenie biologiczne, tylko wyciagnal lek i mam brac,specjalnie nawet badan ńie przegladnal.PO 3 msc mozna powiedziec jest rewelacja, rece prawie wygojone- bo mialam rowniez, bole ustaly, bo stan zapalny zlikwidowany. Recepte mialam od razu na pol roku, zastrzyki robiie sobie sama w domu co 2 tyg jeden.bylam na kontroli teraz i za 3 msc doktor wysle mi kolejna recepte na pol roku.JAk bylam pierwszy raz u tego reumatologa to od razy powedzial ze tu nie ma tak jak w PL ze jak juz ok to koniec leczenia,tylko trzeba juz ciagle brac dawke podtrzymujaca bo moze wrocic z dwojona sila, moze nawet do konca zycia, teraz mi wlaczyl mtx w malej dawce by nie zaczelo sie cofac. Takze ja chyba bym sie wstrzymala ze sprzedaza.TU maja inne podejscie do biologicznego, zaluje ze tak pozno poszlam,mam nadzieje ze C i nie wroci to paskudztwo.w PL pewnei juz bym sie nie zalapala za 3 msc na dalsze leczenie bo wyniki ok.a tu ze wzgledu na leczenie nawet nie mam co mysle. O powrocie.przepraszam chcialam tylko napisac jak to u mnie bo nie pamietam od kilkunastu lat tylu dni bez tabletek przeciwbolowych.ALe lekarz mowi to juz jak insulina.trzeba ciagle dawke podrzymywac.daj znac jak u cIebie trwalo leczenie i jak dlugo.
Awatar użytkownika
 szater
leczenie biologiczne to nie łykanie wit C.