Jesteś nowy(a) na forum? Przywitaj się, przedstaw, napisz kilka słów o sobie, swoich zainteresowaniach, jak rozpoczęła się u Ciebie łuszczyca.
Awatar użytkownika
 parisienne
Witajcie.
Jestem 21 letnią studentką, która od 9 lat bezskutecznie tuła się po lekarzach próbując dowiedzieć się co jest przyczyną bezustannych bólów moich stawów. Jako, że brat i siostra mojej mamy mają łuszczycę (bardzo ostrą w przebiegu, obejmującą całą powierzchnię ciała) zasugerowano mi, że może to być łuszczyca stawowa.
Postanowiłam więc znaleźć ludzi, którzy mogą wyjaśnić mi co to jest i do jakiego lekarza ewentualnie zgłosić się w sprawie postawienia diagnozy.
Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć.
Awatar użytkownika
 szater
...witaj ...witaj ...na nas mozesz liczyc tylko czy my mozemy na ciebie? :devillaugh:
Mam nadzieje ze zostaniesz troszke a nie po otrzymaniu informacji znikniesz.... :crazy:
 pariseth
Witaj, niestety nie wiem nic na temat luszczycowego zapalenia stawów... sama zastanawiam sie od jakiegos czasu czy nie mam podobnego problemu, niecierpliwie czekam na odp, moze odezwie sie ktos kto moze nam cos podpowiedziec, pozdr.
Awatar użytkownika
 szater
Kwiatuszku polny ...choruje na łuszczycowe zapalenie stawów ....16lat? moze dłuzej...nie oczekuje pomocy w tym wzgledzie ot tak rzuciłam hasło żebys nas szybko nie zostawiła.... :D
Awatar użytkownika
 Paweł
Witam na forum :)

Ze stawami to trzeba do reumatologa. Chociaż to w sumie dziwne, że nikt jak do tej pory nie zdiagnozował co Ci dolega. Łuszczyca stawowa atakuje najczęściej stawy dłoni, stóp i okolic lędźwiowo-krzyżowych.
Awatar użytkownika
 szater