W tym miejscu piszemy o przebiegu swojego leczenia, radzimy się innych odnośnie leczenia własnego przypadku choroby.
 Plinka
Czy ma ktoś doświadczenie z kąpielami w słomie owsianej? Ja sobie wczoraj zafundowałam taką i zastanawiam się czy po takiej kąpieli trzeba się natłuścić/nawilżyć czy pozostawić skórę "bez niczego"? Ja zastosowałam olej okosowy. Jak długo brać taką kapiel i jak często, żeby było najbardziej optymalnie? I jeszcze z innej beczki, robię również eksperymenty z octem jabłkowym i maścią nagietkową tzn. wybrałam pojedyńcze zmiany do wypróbowania tych specyfików. Nie mam doświadczenia z takimi naturalnymi metodami leczenia i dlatego zastanawiam sie jak długo należałoby smarować, żeby stwierdzić poprawę ewentualnie przerwać i próbować czegoś innego?
Awatar użytkownika
 antonia
Ja pomimo, że mam słomy owsianej pod dostatkiem to jednak wolę kąpać się w płatkach. Stosuję kąpiele codziennie, naprzemiennie - raz płatki+sól+olej, następnym razem zioła, różnie, jak mi wygodniej. Poza tym smaruję zmiany maściami - nagietkową lub cocoisem albo maścią z wit.A, na zmiany. Skóra u każdego reaguje inaczej i trudno powiedzieć w jakim czasie powinna nastąpić poprawa. Obserwuj u siebie i kontaktuj się z nami w razie potrzeby. :)
 Basieńka44
Plinka pisze:Czy ma ktoś doświadczenie z kąpielami w słomie owsianej? Ja sobie wczoraj zafundowałam taką i zastanawiam się czy po takiej kąpieli trzeba się natłuścić/nawilżyć czy pozostawić skórę "bez niczego"? Ja zastosowałam olej okosowy. Jak długo brać taką kapiel i jak często, żeby było najbardziej optymalnie? I jeszcze z innej beczki, robię również eksperymenty z octem jabłkowym i maścią nagietkową tzn. wybrałam pojedyńcze zmiany do wypróbowania tych specyfików. Nie mam doświadczenia z takimi naturalnymi metodami leczenia i dlatego zastanawiam sie jak długo należałoby smarować, żeby stwierdzić poprawę ewentualnie przerwać i próbować czegoś innego?