W tym miejscu piszemy o przebiegu swojego leczenia, radzimy się innych odnośnie leczenia własnego przypadku choroby.
 jacek
Na wstepie pisze ze to NIE JEST SPAM!

poprostu wole 2 watki zrobic niz wszystko w 1

Byl wczesniej leczony sterydami oczywiscie.... i doszlo do tego ze wyglada strasznie...
otoz brat wrocil z zagranicy oczywiscie tez ma luszczyce.... i wyglada bardzo zle!
głowa to poprostu jedno wielkie czerwone ogniska doslownie cala glowa jest czerwona...
na nogach i posladkach duzo pojedynczych plamek i rowniez na 2 paznokciach wystepuja u niego zmiany...
twarz tez jest bardzo czerwona i wysuszona oczywiscie piecze cały czas...
no wiec moglby ktos ladnie doradzic rozpisac przykladowo:

-nogi 2 razy dziennie blablabla

-glowa blablabla

narazie daje mu co moge twarz zel z zywokostem ,krem nivea itp...
najwyzej moze trzeba bedzie sie zastanowic nad szpitalem...

Bardzo prosze o pomoc bo ja jestem laikiem narazie w luszczycy a chciałbym mu jakos doradzic i pomoc... dermatolodzy w miescie odpadaja bo tylko znaja sterydy i nic konkretnego nie potrafia przepisac...
Awatar użytkownika
 henia
Jacek nie da rady bez lekarza, musi na niego zerknąć. Jeżeli to wygląda tak źle jak opisujesz, to szpital wart poważnego zastanowienia. Kąpiele mu rób, i nawilżanie/natłuszczanie na maxa. Lekarz obowiązkowo. Proszę :*
 euterpe
Też uważam, że nie ma nic lepszego niż szpital jeśli zmiany są rozległe. Z tego co piszą tutaj doświadczeni w walce w szpitalu wychodzi się na prostą więc lepiej nie tracić czasu i nerwów :) Trzymam kciuki.
Awatar użytkownika
 szater
Jacek jak rozumiem Ty majac 16 lat leczysz sie na własna reke a teraz jeszcze bedziesz leczył brata?Sadze ze pomimo wszystko powinien was obejrzec lekarz i podjac decyzje o leczeniu...moze faktycnie szpital byłby najlepszym wyjsciem.odpisalam ci na PW ale do konca nie jestem przekonana do twojego pomysłu :notguilty:
 jacek