Baner fototerapia
Tu piszemy o leczeniu tradycyjnym stosowanym w łuszczycy, czyli o maściach, płynach, tabletkach i zastrzykach oraz o światłolecznictwie.

Podziel się tematem z innymi!

 Ala
#28906
Witam,
Czy miał ktos wynik badania wycinka skory opisany tak,,.....to moze byc łuszczuca....,,
 versonovelove
#28935
Również miałam tak opisany wynik badania ... Idąc do dermatologa dowiedziałam się tyle, że gdyby pobrał większy wycinek wyszło by że to na pewno łuszczyca i przepisał mi sterydy za które mu podziękowałam i wyszłam z gabinetu.
 Ala
#28938
Mi zrobili
Mozna łatwo pomylic z atopowym zapaleniem skory i kilkoma innymi chorobami.To nie jest takie proste!
To twoje zdrowie, to o nie dbaj!
 Ala
#28939
Witaj,
Zrobiłas 2 wycinek?
A co z tymi sterydami?
Dzieki za odpowiedz.
PS
Mi powiedział to samo, ze płytko ciol albo nie trafił w łuszczyce ale ze to łuszczyca. Badanie na grzyby wyszło ujemne.
Awatar użytkownika
 szater
#28944
Ala pisze:Mi zrobili
Mozna łatwo pomylic z atopowym zapaleniem skory i kilkoma innymi chorobami.To nie jest takie proste!
To twoje zdrowie, to o nie dbaj!
Łuszczyca ma bardzo charakterystyczne objawy,nie ma tego inna choroba
poczyttaj tu
https://www.pfm.pl/baza_chorob/dermatol ... szczycy/42

Poza tym takie cudenka:
objaw Auspitza – punktowe krwawienie w miejscu zdrapania łusek;; objaw Koebnera –uszkodzenie naskórka powoduje po 8–14 dniach pojawienie się zmian łuszczycowych w uszkodzonym miejscu;; objaw Nikolskiego – dotyczy łuszczycy krostkowej i polega na spełzaniu naskórka po potarciu skóry.

Trudno wiec pomylic łuszczycę z atopowym zapaleniem skóry,jedynie z czym ewentualnie można pomylic to z którąś z przyłuszczyc-chorób symulujacych łuszczycę,wprawny dermatolog sobie poradzi.

Dawniej nie było takich badan i zylsmy i leczyli nas felczerzy bo wykształconych lekarzy było na lekarstwo,przeżylismy wiec...i wy dacie radę :P
 Ala
#28950
Przepraszam dobre wychowanie jest dla mnie istotne i zwykle w takich sprawach milkne. Jesli ktos potrzebuje miec racje......hahaha
Jesli jest takie badanie to czemu nie robic A BO JESZCZE DAWNIEJ kobiety umierały rodzac a dzieci w niemowlectwie WOW przestaje wierzyc w bakterie i myc rece!!!
PS
Moj lekarz stwierdził w jednym miejscu łuszczyce w drugim atopdowe zapalenie skòry. Zmiajy takie same( krwawienie, łuszczenie) Kto sie myli Pani z internetu czy lekarz. Komu uwierzyc.....6 lat sie medyk uczyl kilku zmarłych widzial ,,od srodka, Zastanawiam sie hahah
Juz lece na skarge do NFZ hahaha
Przepraszam, ale to chodzi o zdrowie. Prosze macic w głowie komus innemu. Nawet jesli trafiłam na lekarza, to radzic bez widzenia zmian czy to własciwa? Nie.
Awatar użytkownika
 szater
#28955
Młoda osobo nabierz powietrza i wypusc...moze ujdzie z ciebie ta złość.
Chciałam pomóc,jestes mądrzejsza nie ma sprawy.Poowodzenia :P

O dobrym wychowaniu nie wspominaj...bo nie bardzo go widać w twojej postawie :surprised:

Jakas pani z internetu(dobrze ze sie nareszcie spostrzegłas że nie PAN) choruje ponad 50 lat,działa na rzecz chorych na łuszczycę ponad 10,to nie ja weszłam tu szukajac pomocy a ty,jests niegrzeczna.Zegnam :zipit:

Podziel się tematem z innymi!


Stosujecie tą chińską maść jest pewno z domieszką[…]

O łuszczycy

Badania Kliniczne Oczami Polaków – so[…]

O łuszczycy w telewizji

Rozmowy o łuszczycy w Dzień Dobry TVP 3 Kielce: ht[…]

W Łodzi odbędą się warsztaty radzenia sobie ze str[…]