Jesteś nowy(a) na forum? Przywitaj się, przedstaw, napisz kilka słów o sobie, swoich zainteresowaniach, jak rozpoczęła się u Ciebie łuszczyca.
 czarnulkaulka
#25354
Jestem Ania, jestem tu nowa. Mam 21 lat, jestem studentką ratownictwa medycznego.