Jeśli chcesz zareklamować swój produkt, to jest to odpowiednie miejsce. Pamiętaj jednak, aby umieszczać reklamy dotyczące tylko tematyki forum.
#27462
NA znanym portalu aukcyjnym, za symboliczną kwotę, sprzedaję preparat ziołowy na łuszczycę.Preparat jest zrobiony według starych recept ludowych.Ma on nieprzyjemny zapach, bo jego głównym składnikiem czynnym jest czosnek niedźwiedzi.Śmierdzi to, ale jest skuteczne.Obecnie cały czas się smaruję, bo kiedy przestałem, to łuszczyca wróciła.
W poprzednich latach wstydziłem się zakładać koszulę z krótkim rękawem,a teraz nie mam takiego problemu.
Porcja sprzedawana przeze mnie do przetestowania to 100gram oleju ziołowego i 0,5kg osadów dennych.
Te osady denne pochodzą z Oceanu Tetydy, który był na miejscu Karpat kilkaset milionów lat temu.
Świadczą o tym skały koralowe.

Obrazek
Jeśli będzie także u ciebie działać, to kup więcej.

Nie jestem lekarzem,farmaceutą,zielarzem, ani cudotwórcą.
Jestem chorym na łuszczycę i próbuję pomóc innym.



Jak preparat ziołowy działa u mnie można zobaczyć na zdjęciach poniżej.

Przed smarowaniem.
Obrazek

Zmiany łuszczycowe posmarowane.
Obrazek



Zmiany po pierwszym smarowaniu, starciu błota i przemyciu.
Obrazek





Zmiany po 3 dniach smarowania.
Obrazek




Zmiany po 5dniach stosowania.

Obrazek
#27463
Na prawdę imponujące doświadczenie. Udowodniłeś, że można walczyć z łuszczycą różnymi sposobami, nie koniecznie rutynowymi przepisami lekarzy. Proponowałabym spróbować smarować cienką warstwą innego kremu zaleczone już częściowo zmiany, by przyspieszyć gojenie skóry, być może uda się tym samym doprowadzić do dłuższego okresu remisji.
Ze zdjęć wynika, że taki stan trwa już ponad sześć lat, jak długo utrzymuje się remisja?
#27466
Pozdrawiam.
Na łuszczycę choruję już prawie 40lat.
Mój sposób powstrzymuje łuszczycę na tydzień, dwa, czasami dłużej, zależnie od pory roku.
Praktycznie muszę smarować się każdego dnia, co najmniej jeden raz.