Menu użytkownika

Kupony

Kto przegląda forum

Forum przegląda 3 użytkowników :: 0 zidentyfikowanych, 0 ukrytych i 3 gości (dane z ostatnich 5 minut)
Najwięcej użytkowników online (90) było 3 maja 2017, o 23:15

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

ANKIETA O ŁUSZCZYCY

Tu umieszczamy tematy dotyczące łuszczycy w ujęciu ogólnym, czyli zwykle nie pasujące do innych działów.

ANKIETA O ŁUSZCZYCY

Postprzez agatha26 23 sie 2015, o 14:40

Witam. Jestem studentką kosmetologii,na studiach magisterskich.Zdecydowałam się na pisanie pracy badawczej, na temat ŁUSZCZYCY I JEJ LECZENIA W XXI WIEKU,ponieważ moja bliska osoba posiada ten problem i jest mi ten temat bardzo bliski. ZWRACAM SIĘ Z PRZEOGROMNĄ PROŚBĄ DO KAŻDEGO Z OSOBNA o POŚWIĘCENIE KILKU MINUT I WYPEŁNIENIU ANKIETY. Potrzebuje około 200 pacjentów, więc każdy głos jest bardzo ważny. Oto link do ankiety: https://www.interankiety.pl/interankiet ... a60441ba40
Z góry BARDZO DZIĘKUJE :)
agatha26
Świeżak

Reklama

Re: ANKIETA O ŁUSZCZYCY

Postprzez Paweł 25 sie 2015, o 06:44

Ankieta jest z błędami. Część pytań powinno być wielokrotnego wyboru np. 10, 11, 22.

Błędy: 13, 24, 27
Paweł
Administrator

Postprzez Alicja 26 sie 2015, o 14:54

Ankieta jest źle skonstruowana, z błędami. Pisana według jakiegoś gotowca z internetu? Jak do pracy magisterskiej - to słabo. Wyniki też nie będą niczego prawdziwego o łuszczycy mówiły.
Alicja
Poszukiwacz

Postprzez antonia 26 sie 2015, o 19:54

agatha26 napisał(a): Jestem studentką kosmetologii,na studiach magisterskich

Jakim sposobem udało Ci się dojść tak wysoko nie znając podstawowych zasad ortografii? :surprised:
Viber, WhatsApp nr.tel na priv.
antonia
Doradca

Postprzez agatha26 26 sie 2015, o 21:47

Ankieta, była sprawdzana przez Panią Doktor..... także zostawię to bez komentarza, bo niektórzy żyją tylko po to by obrażać innych. Dziękuję za spostrzeżenia i pozdrawiam :)
agatha26
Świeżak

Postprzez antonia 26 sie 2015, o 22:44