W tym miejscu piszemy o przebiegu swojego leczenia, radzimy się innych odnośnie leczenia własnego przypadku choroby.
 caelum
Witam wszystkich Czytelników forum!
Od dwóch miesięcy borykam się z nieprzyjemną przypadłością, mianowicie - bolesnym złuszczaniem się skóry na piętach. Początkowo oczywiście sądzono, że to grzybica. Zaczęło się od pęknięcia skóry na boku pięty, prawej. Teraz zmiany są już na obu stopach i nigdzie indziej, jedynie pięty. Byłam leczona antybiotykami, niezliczoną ilością maści, zyrteciem. I nic, zupełnie nic. Od początku jestem pod opieką lekarza dermatologa, który dopiero po mojej sugestii, zdecydował się na biopsję skóry - jutro na nią idę, a wynik dopiero za 3 tygodnie. Po kolejnym już obejrzeniu moich stóp stwierdził, że to raczej wyprysk kontaktowy - i włączył mi do leczenia, oprócz zyrtecu również telfast 180 i maść belosalic. Załączam zdjęcie nieeleganckich stóp - może ktoś boryka się z podobnym problemem?
Serdecznie pozdrawiam i życzę wytrwałości!
Załączniki
20130303553.jpg
20130303553.jpg (76.32KiB)Przejrzano 2989 razy
20130303555.jpg
20130303555.jpg (114.85KiB)Przejrzano 2989 razy
Jak dla mnie jest to łuszczyca w tym miejscu trudno się ją leczy
ale można sobie pomóc zupełnie naturalnymi metodami :)
Przeszukuję internet, żeby znaleźć kogoś z podobnym problemem - nie znalazłam jeszcze osoby, u której ł. zaczęłaby się właśnie tu.
Wcześniej miałam wyprysk kontaktowy na dłoniach, bardzo lekki, ale miałam. Ze 3 miesiące temu - pokrzywka. A teraz to. Sama już nie wiem czego używać, żeby móc chodzić - ta skóra jest cieniutka i przy stawianiu kroków boli jak nie wiem.
A czy macie jakieś doświadczenia z biopsją? Mają wyciąć mi kawałki skóry, żeby postawić konkretną diagnozę i nie leczyć na ślepo.
Dziękuję za odpowiedź!
Zanim dostaniesz konkretną diagnozę
nie zaszkodzi moczenie w płatkach czy siemieniu lnianym
a do nawilżania natłuszczania polecam
epikrem bądż balsam nagietkowy
http://www.zielarnia24.pl/275,herbamedi ... 250ml.html